ponedjeljak, 5. srpnja 2021.

O blogu...

Oduvijek sam uživala u čitanju. Dok sam bila dijete, knjige su mi često birali roditelji a kako sam odrastala počela sam ih odabirati sama. Naučila sam da knjiga ima svakakvih, dobrih i loših, onih koje uzdižu duh i onih koje bolje niti ne uzeti u ruke.
 S vremenom mi je postalo sve teže odabirati i pronalaziti dobre knjige. Nasumični odabir u knjižnici temeljen na kratkom sadržaju na koricama sve česće me je razočarao, pa sam se za odlazak u knjižnicu počela pripremati pretraživanjem interneta: klasici koje svi trebaju pročitati, najbolje knjige ikad napisane itd... S vremena na vrijeme, nekada rijeđe, a nekada češće pročitala bih zaista odlične knjige i tako se rodila ideja o bolgu na kojem bi pisala o knjigama koje sam pročitala i koje bi rado preporučila prijateljima, ili ih zbog nekog njihovog dijela smatram vrijednim spomena...
Htjela bi da s vremenom ovaj blog postane popis dobrih knjiga gdje ćete nalaziti inspiraciju što čitati i kojim lijepim knjigama se isplati iznova vratiti
Nadam se da će nam biti svima na korist i nadasve ugodno čitanje :)
                                            Photo by Sharon McCutcheon on Unsplash

Nema komentara:

Objavi komentar

Tea Agejev: Jasna slika ljubavi

  Kada sam otvarala ovaj blog, nisam ni pomišljala da ću uskoro imati čast predstaviti i knjigu svoje drage prijateljice. Tea i ja zajedno ...